Bláhovosti a srandičky

Minulá neděle byla vtipná.

Těsně před večerním tréninkem BLAST (Ballroom, Latin and Swing Team) jsem na Facebooku zjistil, že nějaký student nabízí 3 staré televize CRT zadarmo. Řekli jsme si se spolubydlícím, proč ne, aspoň bude mít Xbox vlastní zobrazovadlo, všechno bude fajn. Tak jsem týpkovi napsal, že to po desáté večerní vyzvednu.

Taneční trénink skončil a já v lakýrkách, oblekových kalhotách, košili a nejslušnějším kabátu, co mám, vyrazil pro televizní přijímač. Mrknul jsem se v telefonu na adresu týpka. Fajn, bydlí úplně na severní hranici kampusu, a to ještě dva bloky od Sheridan Road (taková místní „hlavní“, na které stojí skoro všechny důležité univerzitní budovy). Já, jen tak pro informaci, bydlím v Allison Hall, na samotném jihu kampusu. Naštěstí se mi kousek té cesty podařilo překonat pomocí Free NU Shuttle, tak to celkem uteklo. Mezitím mi týpek napsal: „Je ti jasný že je ta televize dost velká a těžká, jo? Máš auto nebo tak něco?“ To jsem začal pojímat podezření. Ale nedal jsem se rozladit, 26″ CRT televizi jsem si dokázal v hlavě představit a byl jsem přesvědčen, že ji unesu.

Našel jsem tedy týpkův barák, zazvonil na dveře, po nějaké chvíli týpek vyšel, jeho kamarád mi podal televizi, a já se málem přelomil vejpůl pod její vahou. Poděkoval jsem a vyrazil zpátky. Sranda začala.

Musel jsem si dávat přestávky asi tak každé dva bloky, abych si trochu odpočinul. Pohled na mě zvenčí musel být opravdu zvláštní, vypadal jsem nejspíš jako odpadlík z Dannyho parťáků co se místo stylových loupeží dal na kradení starých televizních přijímačů. Problém byl, že když jsem jen došel na severní bod Sheridan Road, už jsem skoro skučel pod vahou telky. Naštěstí jel celkem brzo Shuttle, moje záchrana, tak jsem nastoupil. Řidič se sice hlasitě zlobil, že nemůže vozit takový náklad, ale já svou jedinou šanci nenechal uniknout, ukecal jsem ho. Mezitím jsem zavolal kamarádovi Eduardovi ze stejného (4.) patra, aby sešel dolů a pomohl. Jestli jste někdy zkoušeli nést něco, co sotva unesete na rovině, po schodech, jistě chápete proč. Eduardo je super, takže opravdu sešel a pomohl mi televizi dostat do pokoje. Hodně jsem si oddychl a naplno si uvědomil, že mě bolí celý člověk. Ale telka zadarmo je doma! 😀

Škoda, že když přišel z eBay objednaný kabel který měl Xbox k té televizi připojit, tak nefungoval, takže mi tu ta kráva akorát straší, dokud to nerozchodím 😀 No nevadí.

———————————————————————-

Abychom se přesunuli do současnosti, hodně se tu řeší Halloween. Dneska je jedna z Halloween parties, opět s lidmi z ISA (International Student Association), a všichni na všechny tlačí, aby měli nějaký kostým. Nikdy předtím jsem Halloween nějak neřešil, čili jsem ani neměl plán na nějaký kostým, tak se teď snažím na poslední chvíli něco vykoumat. Zatím to vidím na kostým „90s boyband member“ – mám tu tílko, tepláky, kamarád mi půjčí řetěz kolem krku, mám hodně devadesátkově vypadající sluneční brýle, hodím přes to totálně rozepnutou košili s ohrnutými rukávy a je ze mě Backstreet Boy jak vyšitej 😀 Navíc znám i repertoár, takže by to mělo být relativně kompletní.

Snad bude sobotní večer lepší než sobotní ráno a odpoledne, kdy jsem absolvoval svou povinnou porci fundraisingu pro BLAST tím, že jsem ještě s jednou Francouzkou prodával ve stánku na stadionu když naši hráli proti Iowě. Zní to srandovně, ale bylo tam 44 000 lidí. To v ČR není na žádném zápase nikdy protože tolik se nevejde ani na největší stadion u nás, jen tak mimochodem. 7 hodin na nohou, sobotní vstávání v 6:20, pro BLAST vyděláno mrzké skoronic a sobota v tahu. Juchů.

Tak mě napadá, že jsem se tu ještě nezmiňoval o tom, co vlastně studuju, že. Snad se k tomu někdy brzo dostanu a udělám nějaký výčet, jaké kurzy mám a tak. Jestli vás to teda zajímá.

Prozatím napřečtenou.

Tagy:, , , ,

About adamzamorem

Student Northwestern University v Evanstonu, Illinois.

Zanechat Odpověď

