Úžasnost i nejistota

…takový je život elitního studenta s tendencí příliš přemýšlet nad budoucností a nad věcmi jako „neprůstřelný plán“. Sedím v Norbucks (Starbuck v Norrisově studentském centru) u okna s výhledem na Ice Rink a na Michiganské jezero. Mám s sebou brusle, večer před sebou ISA Formal neboli večírek mezinárodních studentů v oblecích a fracích v Hilton Garden Inn, za poslední dva týdny jsem z ničeho nedostal známku pod 95%. Znáte ten pocit, kdy objektivně je všechno super a stejně to nějak necítíte? Jo, to jsem já 😀

O víkendu jsem měl spoustu práce s životopisem a učením, a celý týden bylo počasí zase schizofrenické – zase jsme ušli celou škálu od totálních rozteklých louží všude (je tu nějak podezřele málo kanálů u silnic a na kampusových chodnících na nějaký systém drenáže stavitelé nemysleli vůbec, takže se tu tvoří jezera velikosti takové, že se ani přeskočit nedají – něco, co byste ve vyspělé zemi nečekali), přes déšť až po dnešní opětovné zamrznutí.

Rozhodli jsme se s Petrem napravit to, že jsme se ještě nebyli podívat na náš univerzitní basketbal, takže jsme dohodnutí, že půjdeme ve středu 20. na zápas, snad je to proti Illinos State (ale upřímně si nejsem jist). Ti, kdo se registrovali předem, obdrží od NU Wildside (organizace, co se snaží na sportovní zápasy dotáhnout studenty jako diváky) tričko s Twitter handle (#nejakeslovonapsanetakhle) vlastního výběru. Rozhodl jsem se užít si na stará kolena trochu pubertální zábavy a zneužít faktu, že Američani neznají česká přisprostlá slova 🙂 Každopádně v basketbale jsme jako ve většině ostatních sportů celkem nic moc tým, takže výhra se rozhodně neočekává.

Z hlediska plánování jarních prázdnin se pomalu rýsují určité skvělé možnosti, detaily má smysl objasnit až budeme mít sami jasno. Jelikož se z nějakého důvodu teď prostě musí plánovat úplně všechno jinak je pozdě a prošvihli jste život, tak si taky musím trochu lámat hlavu s létem, a co je důležitější, s kurzy na příští trimestr, protože datum registrace kurzů se nezadržitelně blíží. Zatím to u mě vypadá celkem očekávatelně: pokračování matematiky a španělštiny, dlouho odkládaná makroekonomie a jeden z povinných předmětů pro můj obor, Theories of Persuasion (teorie přesvědčivosti). Můj současný profesor na Rétoriku populární kultury, pan Rein, kterého jsem už zmiňoval, nabízí na příští trimestr kurz marketingu v zábavním průmyslu s praktickým zaměřením, který ještě budu muset zvážit, protože zní velmi zajímavě, pan Rein je ideální kapacitou na výuku něčeho takového, a taky už tu, přiznejme, ve svém věku nebude učit věčně. No uvidíme no.

Já se z objektivního hlediska mám moc dobře, možná i lépe, než si zasloužím, takže přeju vám, abyste se taky měli dobře! A pokud se známe a dlouho jsme spolu nekomunikovali, napište mi nebo se ozvěte, rád si přečtu/poslechnu, jak se máte!

About adamzamorem

Student Northwestern University v Evanstonu, Illinois.

Zanechat Odpověď

