Na středozápadní frontě klid

Cítím se pořád stejně a život pořád stejně utíká, chcete-li to shrnout.

Minulý víkend na kampusu v rámci předoscarových promítání pouštěli film Wreck-It Ralph (Raubíř Ralf v překladu), animák, na nějž mnoho recenzentů pělo pochvalné ódy, takže jsem si ho samozřejmě nemohl nechat ujít. A dobře jsem udělal. Ten film je opravdu velmi dobrý, plný zábavných gagů a situací, a především překypující fantazií a jednoznačnými signály, že tvůrci film dělali s láskou. Je to také jedna pocta videohrám se spoustou narážek, ať už přímých či nepřímých. Pokud jste ještě neviděli, rozhodně doporučuji.

O víkendu se staly v podstatě dvě další věci – učil jsem se na test z psychologie a strhli mi Ice Rink. Yeehaw 😦 No, co se dá dělat, že.

Pracovní týden byl ve znamení plnění povinné kvóty 18 kreditů za účast na různých psychologických výzkumech, kvóty, která je součástí Intro to Psych, a bez jejíhož splnění nedostanete známku. Takže jsem dost času strávil vyplňováním všemožných dotazníků, odpovídáním na otázky, skládáním inteligenčních testů apod. Postupně už se mi daří dost rozeznávat různé manipulace a obecně to, jak jsou tyto studie stavěny a kdy se mě snaží manipulovat a tak dále.

Ve středu jsem se s částečným indiánem Tomem vypravil na zápas univerzitního basketbalu, o němž jsem se myslím zmiňoval posledně. S tričkem zdarma jsem si užil srandu, ale basketbal samotný nebyl nic moc a navíc jsme tak tragicky prohráli, že to je až hanba. Tak vypadá tradiční výkon našeho soutěžního basketbalového týmu.  A to tu prosím pěkně všichni ti hráči jsou na stipendiu od školy za to, že hrají tak, jak hrají.

Dneska večer se v Chicagu sejdu s Benem a Davidem, dvěma bývalými zahraničními lektory Gymnázia Nad Alejí. Dva profesoři a jeden student ze stejného pražského gymplu se sejdou v Chicagu. Svět je malý. A v pondělí jdu na Verdiho Rigoletto do Lyric Opera of Chicago. Na to se vážně těším.

Mimochodem, člověk by si myslel, že v západně civilizované zemi jako jsou Spojené Státy si může něco nechat ve společné lednici či mrazáku. Neexistuje. Zas mi to z toho mrazáku ukradli. Američani středoevropanovi, ne naopak. Asi přichystám takový menší pokus s projímadlem 🙂

Mějte se famfárově, a pamatujte: La donna é mobile.

About adamzamorem

Student Northwestern University v Evanstonu, Illinois.

Zanechat Odpověď

