Jaro je snad už třeba tady

Tak už jsem se vám zase dlouho neozval, což?

Tak to vezmeme trochu šmahem a jen takovým výběrem zajímavostí.

Ve úterý jsme se s jedním známým zúčastnili How I Met Your Mother Trivia, soutěže otázek a odpovědí na téma onoho seriálu, poněvadž hlavní cenou bylo osobní setkání s představitelem Teda, Joshem Radnorem, v době, kdy měl přijet na kampus. Bohužel nám unikla mimo jiné Marshallova přesná výška (je to šest stop a čtyři palce, ne dva, jak jsme mylně uvedli) a Robinino rodné město (Vancouver, což nevědět bylo v rámci úrovně té soutěže docela tragédie), takže jsme nepostoupili do vyřazovacích bojů a museli se tedy ve čtvrtek, kdy pan Radnor přijel, spokojit s rolí diváků.

Zážitek to ale nebyl o nic horší. Představitel Teda je velmi vtipný, zajímavý svou „nehollywoodskostí“, a svou seriálovou postavu trochu připomíná tím, jak rád filozofuje a jak se rád poslouchá 🙂 Opravdu obdivuji druhačku z fakulty žurnalistiky, již se dostalo onoho privilegia rozhovor moderovat, že svůj úkol dobře a sebevědomě zvládla, poněvadž pan herec rád a často odbočoval a zakecával se sám se sebou.

Radnor, sám absolvent ortodoxní židovské střední školy, kde prý polovinu výuky měl v hebrejštině, přijel na pozvání našeho Hillel židovského centra na kampusu. Před pár lety sem úspěšně pozvali třeba i Sarah Silverman, tak jsem zvědav, koho se jim podaří dotáhnout příště.

Co mě potěšilo mnohem méně, nedostal jsem po interview pozici vedoucího na podzimním seznamováku pro mezinárodní studenty, což by bylo znamenalo pohodový týden v Chicagu zadarmo a s fajn lidmi. Oh well.

Svoje dnešní narozeniny jsem hodlal oslavit v pátek na ISA party, ale ta se bohužel nakonec zvrhla v dost přeplněnou podivnost, kde jsem většinu času jen postával přitlačen ke zdi dvěma davy, co šly odlišnými směry 😀 Tak se snažím si aspoň užít dnešek, kdy je na kampusu nádherné počasí, spousta lidí mi (snad i celkem upřímně) přeje všechno nejlepší a tak podobně, tak je to velmi fajn a dobrý pocit. Taky jsem dostal, převážně prostřednictvím Facebooku, mnoho milých přání z Česka, za něž tímto srdečně děkuji, potěší to vědět, že se na mě snad nezapomnělo 🙂

Další fajn věc je, že už od pátku mám pořád v kapse svůj dárek, Nokii Lumia 920 v bílém polykarbonátu. Musím říct, designově nádherný a hardwarově i funkčně nadupaný krasavec (to výjimečně nemluvím o sobě, nýbrž o telefonu 😉 ).

Jednou z hlavních předností oné nové cihličky je, že jsem neustále online na Skypu. Zrovna dnes odpoledne si takhle kráčím po kampusu a najednou mi zazvoní mobil a koukám, volá mi strýc ze Slovenska. Tak to normálně zvednu a voláme si. Jako by se nechumelilo. Přes internet. Přes půlku světa. Technologie nám umožňují úžasné věci.

Jen ten spánek mi zase trošilinku schází.

No a konci příštího týdne, v pátek 10. května, bude moje kolej, Allison, mít svůj takzvaný „Formal“, neboli oficiální večírek ve společenském oděvu. Co je na tom ale zajímavé, bude se to konat v chicagském Adler Planetarium, které (najděte si to schválně na Googlu) poskytuje nádherný výhled na noční Chicago. Tak to se těším.

Páni. Už nikdy nebudu teenager. Zvláštní.

Tagy:, ,

About adamzamorem

Student Northwestern University v Evanstonu, Illinois.

Zanechat Odpověď

