Celková únava

Tak jsem se vám dlouho neozval.

Beru na sebe plnou zodpovědnost a omlouvám se, ale měl jsem celkem pádné důvody. Skolila mě mononukleóza a musel jsem veškerý čas mimo spánek (který zabral většinu dne) jsem musel věnovat tomu, abych nezaostal ve školních povinnostech. Pak jsem se už celkem zregeneroval, jenže přesně v tu chvíli začaly reading week a následně finals week, kdy zas bylo potřeba věnovat se škole a ostatním povinnostem (daně, ukládka věcí přes léto apod.) více než obvykle. A to je vlastně celkem dobré shrnutí většiny důležitých věcí, co se za tu dobu staly.

Vzhledem k tomu, o jak dlouhou prodlevu se jedná, vynechám chronologii a prostě náhodně vypíchnu, na co si vzpomenu. Mononukleóza přišla v jeden květnový večer, kdy jsme s lidmi s Flipside (kde jsem se mezitím stal pokladníkem) navštívili v Chicagu představení skupiny jménem Improvised Shakespeare Theatre. Co tito komedianti dělají? Na začátku přijmou jakoukoliv frázi z publika jako název divadelní hry, a danou hru pak na místě zaimprovizují tak, aby se držela Shakespearových žánrových a jazykových zásad a aby zároveň dávala smysl k názvu. Říkal jsem si, že to je příliš těžká úloha na to, aby dokázali vymyslet opravdu vtipné situace, obzvláště když při vykřikování názvu jako první zazněl můj spoluautor z Flipside a jeho „The Anachronistic Plastic“, ale velice jsem se zmýlil. Páni improvizátoři vyčarovali naprosto fantastickou a třeskutě vtipnou hodinovou divadelní hru, místy dokonce rýmovali v shakespearovské angličtině, opravdu to celé zapadalo do sebe a skutečně tam dokázali napasovat i plast.

… no a tady to useknu, protože nám za chvíli letí letadlo a po letu bych se k dokončení příspěvku určitě zase nějakou dobu nedostal, tak ať už něco vyjde 🙂 Vězte, že i přes předchozí dlouhou pauzu blog pokračuje dále (zřejmě ale zase až v září, protože v létě nejsem Adam za mořem) a pokud jste mě někdy četli a líbilo se, určitě na mě nezapomeňte a přijďte zas.

Tagy:

About adamzamorem

Student Northwestern University v Evanstonu, Illinois.

Zanechat Odpověď

